Ο Αγιος Γαβριήλ ο δια Χριστόν σαλός και ομολογητής, ο εκ Γεωργίας: Η διδασκαλία του περί του Αγίου Πνεύματος – ΜΑΛΧΑΖΙ ΤΖΙΝΟΡΙΑ.

-Όταν κατέρχεται το Άγιο Πνεύμα, πρώτα κινούνται κυκλικά μπροστά σου φωτεινά στίγματα σαν πυγολαμπίδες. Ύστερα αυτός ο κύκλος μεγαλώνει, φωτίζεται και έπειτα κατέρχεται το Άγιο Πνεύμα. Τότε εσύ γίνεσαι κύριος του σύμπαντος και βλέπεις τα πάντα. Αυτό όμως είναι αποτέλεσμα μεγάλου κόπου. Τότε και λεγεώνα να βρεθεί απέναντί σου, μπορείς στη στιγμή να τη νικήσεις. Οι άγιοι δεν βρίσκονται στη γη. Η αγιότητα είναι μόνο στον ουρανό. Εάν εδώ κάποιος έχει άγια ζωή, πρέπει να λέμε ότι ζει άγια και όχι ότι είναι άγιος, διότι κανείς εδώ στη γη δεν είναι εξασφαλισμένος από την αμαρτία. Αν εδώ στη γη κάνεις τέτοια ζωή που να ελκύει πάνω σου την αγάπη τόσο του Θεού όσο και των ανθρώπων, τότε δεν υπάρχει τίποτα σπουδαιότερο. Μερικοί λένε ότι έγινε αόρατος. Αλλιώτικα, τί σημαίνει; Ότι πριν υπήρχε ο άγιος και τώρα δεν υπάρχει; Τους αγίους ανθρώπους πάντοτε τους συνοδεύει μεγάλη χάρη και τους περιβάλλει ένα ιλαρό φως, στο οποίο δεν μπορεί να πλησιάσει το κακό. Σταματάει. Και όλα γύρω τους υπακούουν στη χάρη του Θεού. Αντίστοιχα, και το κακό έχει τον δικό του αόρατο κύκλο, όπου δεν μπορεί να αντέξει το διαρκές αγαθό, και τα πάντα υπακούουν σε αυτό.

Από το βιβλίο: «ΜΑΛΧΑΖΙ ΤΖΙΝΟΡΙΑ, «Ο Αγιος Γαβριήλ ο δια Χριστόν σαλός και ομολογητής (1929 – 1995).
Μετάφραση ΝΑΝΑ ΜΕΡΚΒΙΛΑΤΖΕ
Γλωσσική επιμέλεια ΦΑΝΗ ΡΟΠΟΚΗ
ΑΘΗΝΑ 2013.

Η/Υ επιμέλεια Σοφίας Μερκούρη.

Κατηγορίες: Αγιολογικά - Πατερικά, Κυριακοδρόμιο (προσέγγιση στο Ευαγγέλιο και τον Απόστολο της Κυριακής και των Μεγάλων Εορτών), Λειτουργικά, εορτολογικά, Νεοελληνική απόδοση Ύμνων, Συναξάρια. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.