Μεταναστευτική νομοθετική ρύθμιση – Ιωάννου Χ. Ευστρατιάδη.

ΠΩΣ Η ΛΑΪΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΙΧΜΑΛΩΤΗ ΤΩΝ «ΙΘΑΓΕΝΩΝ»

…ένας θλιβερός επίλογος ή μία αρχή δημοκρατικής αυτοσυνειδησίας;

Το Σύνταγμα της Ελλάδος δεν είναι απλώς ένα νομοθετικό κείμενο, αλλά «χαρτογραφεί» και διεκδικεί δυναμικά την αυτοσυνειδησία του Ελληνικού λαού. Παρά τις επάλληλες τροποποιήσεις του, η έκφραση αυτή έχει διαχρονικότητα και ανάγεται ιδίως στη σύσταση του Ελληνικού κράτους (1830). Θεμελιώδης αρχή του πολιτεύματός μας είναι η Αρχή της Λαϊκής Κυριαρχίας: οι εξουσίες πηγάζουν από το λαό και υπάρχουν υπέρ του λαού και του έθνους (αρθ. 1 Σ) . Διαρκή πρόκληση όμως αποτελεί το ερώτημα:
 Το Κράτος πράγματι ασκεί τις εξουσίες υπέρ του λαού; Μήπως υποχωρεί και σε άλλα συμφέροντα, εκτός από αυτά του λαού;

Ο προβληματισμός αυτός δεν θα μπορούσε να μην αγγίξει και τη νομοθετική μεταρρύθμιση της μεταναστευτικής μας πολιτικής, η οποία σχεδόν αμέσως αναμένεται να δώσει ψήφο τουλάχιστον σε 643.000 αλλοδαπούς .

Σε 10 χρόνια αυτοί θα φθάσουν τα 4.000.000. και σε 20 χρόνια τα 9.000.000 άτομα. Δηλαδή θα έχουν υπερβεί αριθμητικά τον ήδη μικρό και λόγω υπογεννητικότητας συρικνούμενο ελληνικής καταγωγής πληθυσμό!

Οι αριθμοί αυτοί υπολογίζονται με βάση τις μαζικές νομιμοποιήσεις των ετών 1997, 2001, 2005 και 2007, καθώς και «έμμεσες νομιμοποιήσεις», με διατάξεις στους Νόμους 2910/2001, 3013/2002, 3103/2003, 3242/2004, 3386/2005, 3448/2006 και 3536/2007.

Ιστορικά, με αφορμή την πτώση των ανατολικών καθεστώτων, πλήθος ομογενών και ξένων οικονομικών μεταναστών κατέκλυσαν τη Χώρα περί το 1991. Τότε όλες οι υπηρεσίες της Χώρας βρίσκονταν σε υψίστη επαγρύπνηση. Όμως περί το 1996, άρχισε, χωρίς εξωτερική αιτία, να επιβάλλεται στην κοινή γνώμη η ανάγκη της «πολυπολιτισμικής» κοινωνίας ως μονόδρομος για τη χώρα μας. Από τότε άρχισε και ο ακήρυχτος πόλεμος του Ελληνικού Κράτους εναντίον του Ελληνικού Έθνους.

Με τη νέα μεταρρύθμιση του καθεστώτος περί ιθαγένειας επιχειρείται ένα πρωτοφανές εκλογικό και νομοθετικό πραξικόπημα, υψίστης σημασίας για την ασφάλεια και την ύπαρξη της Ελλάδος.

Αλλοιώνει αυθαίρετα και ραγδαία τη σύσταση του ελληνικού πληθυσμού, παραβιάζοντας το δικαίωμα αυτοδιάθεσης του Ελληνικού Λαού και την Αρχή της λαϊκής κυριαρχίας. Επιπλέον αθετούμε τις δεσμεύσεις μας έναντι των Ευρωπαίων εταίρων μας, εκθέτοντας σε κίνδυνο τον Ευρωπαϊκό γεωγραφικό χώρο και καθιστώντας τη χώρα μας πύλη και πόλο έλξεως νέων λαθρομεταναστών.

Μερικές από τις βαρύτατες επιπτώσεις, που μπορούν να απαριθμηθούν είναι:
1. Αλλοίωση του εκλογικού σώματος και υπαρκτός κίνδυνος σχηματισμού αυτόνομων νησίδων ξένου πληθυσμού στην Ελλάδα: Δηλαδή οι έχοντες δικαίωμα ψήφου μετανάστες μίας εθνικότητας (δηλ. οι νομιμοποιημένοι και οι «επί μακρόν διαμένοντες»), μπορούν να συμφωνήσουν να μετοικήσουν όλοι σε έναν ακριτικό Δήμο της χώρας, να εκλέξουν Δήμαρχο, να επιβάλουν να διδάσκεται ό, τι θέλουν αυτοί στα σχολεία της περιοχής, να επιβάλουν δεσμεύσεις στην αγορά (λ. χ. μουσουλμανική αργία την Παρασκευή), ερήμην της μειοψηφίας των Ελλήνων και τέλος να ζητήσουν την προσάρτηση του εδάφους σε γειτονικό κράτος! ήδη για όλα αυτά έχει προπαρασκευασθεί με κάθε λεπτομέρεια το νομικό πλαίσιο, εδώ και τρία έτη:
 Το ΕΔΑΔ με την από 27.3.2008 απόφασή του αναγνώρισε στην «Τουρκική Ένωση Ξάνθης» δικαίωμα να ονομάζεται τουρκική ώστε να επιδιώκει την ένωση της ελληνικής Θράκης με την Τουρκία! Υπάρχει παράλληλα και το «προηγούμενο» της ανακηρύξεως της ανεξαρτησίας του Κοσόβου, παρά τις αντίθετες διατάξεις του Διεθνούς Δικαίου.
 Ήδη ο Συνήγορος του Πολίτη με ατυχή σύστασή του, και μη λαμβάνοντας υπ’ όψη του το Εθνικό συμφέρον, «φρόντισε» να καταργηθεί από το ΥΠΕΠΘ η επιβεβλημένη ποσόστωση των αλλοδαπών μαθητών στα σχολεία μας.
 Το σχέδιο «Καλλικράτης» αλλάζει τη γεωγραφική κατανομή του πληθυσμού των Δήμων και Κοινοτήτων και αφήνει έκθετες για εποικισμό μεγάλες περιοχές.
 Έγινε προαναγγελία προσλήψεων αλλοδαπών σε Σώματα ασφαλείας.
 Διορίζονται μουσουλμάνοι της Δ. Θράκης με ειδικό ποσοστό στον ΑΣΕΠ.
 Η Υπουργός του Υπουργείου πρώην Εθνικής Παιδείας εξήγγειλε την πρόθεσή της για προσαρμογή των προγραμμάτων διδασκαλίας στις τοπικές συνθήκες.
 Παράλληλα αποφεύγεται συστηματικά να τεθεί θέμα για ταυτόχρονη απόδοση δικαιώματος ψήφου στην ελληνική Ομογένεια, η οποία διαπνέεται συνήθως από γνήσιο πατριωτισμό.
 Και η χαριστική βολή είναι: η κατά παράβαση της Οδηγίας 2003/109/ΕΚ, αλόγιστη απονομή δικαιώματος ψήφου και στους «επί μακρόν διαμένοντες» αλλοδαπούς, η οποία ασφαλώς δεν μπορεί να περιοριστεί μόνο στις εκλογές των ΟΤΑ…

2. Δημιουργείται βαρύ δημοκρατικό έλλειμμα, διότι δεν λαμβάνεται υπ’ όψη η εκπεφρασμένη αντίθεση της πλειοψηφίας του λαού, μέσα από διάφορες στατιστικές και δηλώσεις.
3. Παραβιάζεται ευθέως το άρθρο 62 της Συνθήκης της Λισαβόνας διότι: εντάσσει αυθαίρετα τους πρώην ή νυν λαθρομετανάστες ως πολίτες στον Ευρωπαϊκό χώρο και αλλοιώνει το εκλογικό σώμα των Ευρωπαίων ψηφοφόρων. Θα μπορούν πλέον ως «Έλληνες υπήκοοι» να αναδειχθούν και Ευρωβουλευτές!
4. Παραβιάζεται εκ πλαγίου η Συνθήκη της Λισαβόνας για την προστασία της ανεργίας και της ασφάλειας στην Ευρώπη. Ταυτόχρονα παραβιάζεται και το συμφέρον του ελληνικού λαού για τον ίδιο λόγο, διότι υφίσταται: Τα υπερβολικά μεγάλα ποσοστά εγκληματικότητας αλλοδαπών σε σχέση με τον αριθμό των εγκαταβιούντων, την απώλεια 204.000 θέσεων εργασίας για Έλληνες άνεργους και την υποβαθμισμένη περίθαλψη, διότι το ΕΣΥ δεν έχει δυναμικότητα ούτε για τους υφιστάμενους ασθενείς.

Προς ένα «Ελληνικό Κώδικα Υπηκοότητας»: Με βάση τα παραπάνω ενδεικτικά ζητήματα, και πριν δημιουργηθεί κοινωνική έκρηξη, πρέπει να αλλάξει άρδην η κρατική μεταναστευτική πολιτική. Γι’ αυτό προτείνουμε:
 Να θεσπιστεί επειγόντως ένα μέγιστο επιτρεπόμενο ποσοστό παραμονής και λήψεως υπηκοότητας του αλλοδαπού πληθυσμού στην Ελλάδα. Να μπουν αυστηρά κριτήρια για την ένταξη των πραγματικά εργατικών μεταναστών, που αγαπούν την Ελλάδα.
 Επαναφορά ποσοστώσεως αλλοδαπών μαθητών στα σχολεία και ενεργοποίηση των ειδικών τμημάτων για τους αλλοδαπούς, ώστε να μη στερούνται παιδείας.
 Αποτελεσματική περιφρούρηση συνόρων με ενίσχυση ρόλου των Ε.Δ., λόγω της ιδιαίτερης γεωπολιτικής θέσεώς μας, ως πύλης μεταναστών.
 Να εφαρμόζεται το αρθ. 83 του Ν 3386/2005 ώστε να γίνεται το ταχύτερο επαναπροώθηση των λαθρομεταναστών στις χώρες τους, με τη χορηγία των απαραίτητων βιοτικών εφοδίων. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις ανθρωπιστικών λόγων να γίνεται ολιγοήμερη φιλοξενία τους.

Οι Έλληνες δεν διακατεχόμαστε από κανενός είδους ρατσισμό. Δεν απεμπολούμε όμως και τα δικαιώματά μας. Θέλουμε να διατηρήσουμε την ιδιοπροσωπία της Χώρας μας, ώστε να απολαμβάνουμε μαζί την υπόλοιπη οικουμένη, τις διαχρονικές αξίες της.

Ιωάννης Χ. Ευστρατιάδης
Δικηγόρος παρ’ Αρείω Πάγω

Από το περιοδικό «Η Δράσις μας», Τεύχος 479, Μάιος 2010, σελ. 166 -168.

Η/Υ επιμέλεια Κωνσταντίνα Κυριακούλη.

Κατηγορίες: Άρθρα. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.