Τί να προσέξετε πριν αγοράσετε τον παραδοσιακό οβελία; – Γενική Γραμματεία Καταναλωτού.

Συμβουλές δίνει η Γενική Γραμματεία Καταναλωτού εν όψει της εορτής του Πάσχα, θέλοντας να προστατέψει τα οικονομικά συμφέροντα των καταναλωτών. Συγκεκριμένα συνιστά στους καταναλωτές:

-να προγραμματίσουν εγκαίρως τις αγορές για το παραδοσιακό πασχαλινό τραπέζι, προκειμένου να έχουν δυνατότητα επιλογών ως προς την τιμή και την ποιότητα των διατιθέμενων αμνοεριφίων,

-να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί απέναντι σε προμηθευτές που διαφημίζουν την πώληση προϊόντων σε ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές. Οι συγκεκριμένοι οφείλουν να διαθέτουν εύλογες ποσότητες, λαμβάνοντας υπόψη το είδος του προϊόντος, την κλίμακα διαφήμισης αυτού και την τιμή πώλησης. Εφόσον δεν είναι δυνατή η διάθεση εύλογων ποσοτήτων για εύλογο χρονικό διάστημα, οφείλουν να ενημερώνουν εκ των προτέρων τους καταναλωτές.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, στις περιπτώσεις που οι καταναλωτές εντοπίσουν ότι τα προϊόντα που διαφημίζονται δεν είναι διαθέσιμα, καλούνται να υποβάλλουν τις καταγγελίες τους στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτού, μέσω της ιστοσελίδας www.1520.gov.gr ή καλώντας στη Γραμμή Καταναλωτού 1520.

Παράλληλα η Γενική Γραμματεία Καταναλωτού εφιστά την προσοχή των καταναλωτών στα παρακάτω:

1. Όλα τα σφάγια των αμνοεριφίων πρέπει να φέρουν την ωοειδή σφραγίδα που δηλώνει τη σήμανση καταλληλότητας.

2. Τα ελληνικά σφάγια αμνοεριφίων φέρουν ωοειδή σφραγίδα χρώματος τυρκουάζ και παραλληλόγραμμη σφραγίδα με την ένδειξη «Ελλάς».

3. Τα σφάγια Κοινοτικής προέλευσης φέρουν επίσης ωοειδή σφραγίδα χρώματος τυρκουάζ καθώς και παραλληλόγραμμη σφραγίδα με τη χώρα προέλευσης.

4. Τα σφάγια που προέρχονται από τρίτες χώρες φέρουν υποχρεωτικά ωοειδή σφραγίδα χρώματος καφέ και παραλληλόγραμμη σφραγίδα με τη χώρα προέλευσης.

5. Κατά την πώληση των αμνοεριφίων πρέπει να τηρούνται οι κατάλληλες συνθήκες υγιεινής και να εξασφαλίζεται κατάλληλη θερμοκρασία στους χώρους συντήρησης. Γενικά όλα τα νωπά κρέατα πρέπει να βρίσκονται εντός ψυκτικών θαλάμων και να διατίθενται σε θερμοκρασία 2-5 °C.

Οι ελεγκτικές υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτού, με στόχο τόσο την προστασία του καταναλωτού όσο και την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς, διενεργούν καθημερινά τακτικούς και έκτακτους ελέγχους ως προς την εφαρμογή των κανόνων ρύθμισης της αγοράς προϊόντων και της παροχής υπηρεσιών και στις περιπτώσεις όπου διαπιστώνονται παραβάσεις, επιβάλλονται οι προβλεπόμενες κυρώσεις (διοικητικές και ποινικές).

Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου, Άρθρα, Υγεία – επιστήμη - περιβάλλον. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.